woensdag 18 september 2013

kerstkaart

Tjonge, daar ben ik alweer om iets te posten.
Tijdens het bloghoppen kwam ik leuke uitdagingen tegen en wilde daar ook iets voor gaan maken.
Vanmiddag dus met een leuke kerstkaart bezig geweest en het wilde zowaar ook nog redelijk lukken.
Van kraft heb ik een rondje gesneden en de afbeelding is een kleurplaat die ik heb verkleind en ingekleurd met potloden. De "ijs" kristallen heb ik met zilverembossingpoeder bewerkt en bovenaan heb ik de sneeuw gemaakt van modellingpasta en er glitters overheen gestrooid.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de volgende challenges:
bij Scrapplezier: challenge 14 de kaartsketch (t/m 21-9)

bij AnMaCreatief: challenge 24; thema rond (t/m 30-9)
bij De Creatieve Zebra: challenge alles mag (t/m 30-9)



6 opmerkingen:

Els zei

Een pracht kerstkaart is dit en mooi die ijskristallen in zilver. Ook de glitter op de modelingpaste vind ik gaaf en ga ik zeker eens proberen.
Groetjes, Els

Helen zei

Wat een mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

Boukje zei

Wat een leuk effect met die sneeuw!
Groetjes Boukje.

Alida zei

Wat een leuke uiwerking van de sketch van scrapplezier, gaaf met die sneeuw, leuk dat je meedoet met onze challenge.

Stampidoe@gmail.com zei

Super leuke details heb je gemaakt, heel mooi.
bedankt dat je mee hebt gedaan met deze sketch. Over 3 dagen staat de volgende challenge erop en ik hoop dat je weer meedoet.

Groetjes yvon

Folkje zei

Leuk kerstkaartje heb je gemaakt, succes met je deelname bij DCZ

groetjes
Folkje